garip oldu. ahmet çakar fenerbahçe sevilla'yı elerse bikini giyeceğini söyledi. ne çok striptiz meraklısı varmış. çakar'a toplam 14 bin bikini yollanmış. hoca sonra ööle demedim, bööle dedim dediyse de, halk indinde yüzü kızarıklar, morarıklar sınıfına girmekten sıyıramadı. sonra anıtsal kurmay başkan, bana abd'nin baskısıyla ırak'tan çekildiğimizi kanıtlasınlar, üniformamı çıkarırım

dedi. halk indinde çakar hoca'nın girdiği sınıfa geçti mi, yorum sizin. en sonunda tayyip de dayanamadı sıcaklara, ben de çıkarırım, bana ne dedi. baykal'ın zaten çoktan soyunmuş girit'e doğru yüzüyor olması gerekiyordu seçimlerden sonra, onun sözünün eri olmadığını herkes biliyor artık. tayyip ise baykal'a siz niye kandil'e yürümediniz, kandil sorununu ben yarattıysam siyasi elbisemi çıkarırım diye katıldı striptiz merakına son olarak. ben şahsen bu adamların hiçbirini elbiselerini çıkarmış olarak görmek istemiyorum. giyinik halleri bence daha iyidir. hiçbiri boyundan büyük laflar etmesin. hepsi haddini bilsin. askerler siyaset yapmasın. siyaset yasak değil mi hem memura bu memlekette? siyasiler, sorumlusu oldukları operasyonların hesabını versin. zap'a n'oldu mesela? zap zaptedilmeden dönülmeyecekti hani? hani operasyonun amacı zap'tı? neyse, yine de kendileri bilir. havalar ısınıyor, serinleyelim derlerse bence hava hoş!



Facebook'ta duyur

Çarşamba, Mart 12

0 yorum

Yorum Gönder

antikapitalist hava sahasındasınız, türbülans ihtimalini gözden çıkarmayınız...

Subscribe here