evet evet, ak parti'ye ve dtp'ye açılan kapatma davalarını protesto etmek için bir süre susacağız dedi AntiCa, duydum. ergenekon soruşturması sonuçlanmadan teknik olarak bi yanlıştı zaten davalar bence. akp davası iddaa ediyorum 0-2 olur. daldım konuya hemen ama n'apiyim. anıtsal kurmay başkanınız, güzel bi laf etmişti geçenlerde. bem duymuştum. galiba rölativizm konusunu işlemişti. abd'li yavşaklar çekilin demişti "kürdistan"dan. sizin ordu zaten orda kalamazdı, çekilcekti ama, baskı yaptılar, iki ayağı bi pabuca girdi sizinkilerin. çekildiler. iyi de ettiler. daha çok insan ölmedi. bize de örnek verme şansı doğdu.



şimdi, sizin anıtsal kurmay başkan, çekilmek bi günde de olabilir bi yılda da, görecelidir dedi ya, harika oldu. ya biz hep anlatıyoruz, yerli halkların haklarını verin diyoruz, anlamıyorlar. sizde de durum benzer. topu hep kornere atıyorlardı. sanki deplasmandaymış gibi, hep faul yapıp zamandan çalıyorlardı. durum berabere gibiydi. akp kürt meselesinde adım atacak gibiydi. ama işte dava açılınca durumlar değişti. kuponlar bozuldu. akp ve dtp için durum daha elverişli şimdi. buraya kadar iyi de, kötü olan şu. sizde sol değil de, abd ve ab karşı çıkıyor kapatma davalarına. sol sol olursa avantaj bizde!

ha, niye mi susmadık, susmak görecelidir, bir gün de sürebilir, bir yıl da!



solun nasıl sol olacağına ise geliriz yakında...



Facebook'ta duyur

Perşembe, Mart 20

0 yorum

Yorum Gönder

antikapitalist hava sahasındasınız, türbülans ihtimalini gözden çıkarmayınız...

Subscribe here