şu 35 bin kayıp verdik meselesini ele almak istiyorum bugün. dün bir baktım da nette; bu kayıpların 28 bin küsuru pkk'li militanlardan. 5 bin 500 kadarı güvenlik güçleri, üstü siviller: memleketin "savaş üstü sivil" ölü sayısı, resmi kaynaklara bakacak olursak bin 500.

genelkurmayın lisanında sivil kelimesi daha çok "örgüt yandaşlarını" ifade ettiği için, bin 500 sivil, muhtemel ki pkk saflarına yazılabilir.

öyleyse tablo şudur arkadaşlar: 25 yıldır süren savaşta pkk 30 bin, Türrk ordusu 5 bin kayıp vermiştir.

bu bakış açısıyla aktütün kıyamında 17'ye 25 hesabı çok anlamlıdır. eski paşalar kahramanca bir muhasebe direnişiyle, bu hesabı tutturmuşlardır. uğur dündar'ın anlatımına göre "aktütün'de destan yazılmıştır."

evet, az önce değindim, her eli kalem tutan, aklı 4 işleme yatan vatan evladı bilecektir ki, 25 yılın sonunda 30 bine 5 bin'dir aslında oran. bir kayıptan asla ve kat'a sözedilemez! sözeden haindir!

bizim Türrk tarafımız hep böyle zaferler kazanır durur. kıymetini bilmeyiz nedense ama biz onların. kıymet bilmezliğimizdendir yüreğimizin sıkışması, bunalmalarımız, kalp yetmezliklerimiz. ee, yorulduk, 25 koca yılda ıkına pıkına sonunda ilkokulda bir türlü tadamadığımız hazzı tuttuk, matematik insanı olduk. artık kümülatif faiz oranlarını, anlık pariteleri bile hesaplayabilecek kalpsizleriz biz.

kürt tarafımız beni çağırıyordu kabusumda...

2 yorum

  1. daksit Says:
  2. Haklısın canım...

     
  3. AntiCa Says:
  4. sevindim katılmana canım:)

     

Yorum Gönder

antikapitalist hava sahasındasınız, türbülans ihtimalini gözden çıkarmayınız...