blogun değişen şablonuna müteakip yeni slogan "antikapitalist hava sahası hareketi" oldu. sağdan soldan, daha çok da sözüm ona soldan gelen bunaltıcı, sıcak, rutubetli, küflü, nostaljik, ahlaki, askeri, iç karartıcı, steril, bürokratik, elitik ve lafı buraya getirmeye çalışıyorum, "dumansız" darbemize inat, şöyle püfür püfür içimize çekebileceğimiz bir hava sahamız olsun istiyorum.



adını anmak istemiyorum, şu harekete katılan ahmet türk'e ve ufuk uras'a gıcık oldum. harbiden gıcık oldum. yahu ufuk vekilim benim, sen "havanı koru" diyerek tüm havanı kaybettin benim gözümde. sen ahmet heval, sen ihanet ettin, apelerine, cıgarayı tüttürmeden öyle mal gibi satranç oynanır mı saatlerce? kürdi onca şehirde ne eğlencesi var başka milletin?



bi de ben sırf akp başlattı diye askeri elitizmin tunç siperi deniz baykal katılmadı diye de gıcık oldum bu kampanyaya.



bu nedenlerle sayın büyüklerim, kampanyanızın yere batması temennilerimle "antikapitalist hava sahası" sloganını benimsiyorum. ben miyim havayı kirleten? cigarayla mı kirleniyor atmosfer? siz kömür, petrol, doğalgaz ve fuel oil gibi fosil yakıtların atmosfere bıraktığı CO2'yle başedin önce. kyoto'yu imzalayın. bırakın ya bu işleri, devlet su işleri...

Cumartesi, Mayıs 31

0 yorum

Yorum Gönder

antikapitalist hava sahasındasınız, türbülans ihtimalini gözden çıkarmayınız...