şimdi okuyacağınız yazı, eski blogumda en çok hit ve yorum alan postlardan biriydi. elliye yakın yorum aldı. bunlardan bir kısmını, açık açık cinsel tatminsizlik koktukları için yayımlamadım. hala da ağzı salyalı yorumlar alıyorum. biz içerdeki düşmanmışız falan filan. içerisi heralde, chp dumanlı sol aura oluyor. arkadaşlara anlasınlar diye şu yazıyı yazmıştım. hala anlamadılarsa "kökten chp'lilik" adlı şu yazıyı öneriyorum. şimdi o eski yazımı, bunların üzerine bi daha okumanızı rica ediyorum, ediyomuyum evet ediyorum...



KANALTÜRK KAMPANYA BAŞLATMIŞ



Akşam yemeği sırasında zapping yaparken Kanaltürk'te durdum. Yine Tuncay Özkan! Tanrım bu adam stüdyoda mı yaşıyor? Dekorun arkasında bir lavabo ve bir klozet, yanıbaşında da bir ranza hayal ediyorum izlerken. Neyse, sn. Tuncay almış yine karşısına paşasını -ranzadan üst kat komşusu olur-, yeni bir kampanyayı müjdeliyorlar biz onurlu Türk halkına. Kampanyalarının adı Biz Kaç Kişiyiz'miş. Ramazan çadırlarından sözediyorlardı. Ramazan çadırlarına karşıymışlar. Olabilir. Çadırlara gidenlere onursuz demeye getirdiklerinden şüphe duyuyorum fakat. Efendim sonra kampanyalarına getiriyor sözü sn. Tuncay. Tıklayın, arayın, nolur mesaj atın, lütfenli bir ifade yerleştirmiş suratına. Anlayamadım tabii. Ramazan çadırlarına karşı mı kaç kişiyiz? Sonra baktım ki kampanya logosu her daim ekranın bir köşesinde, meselenin ciddiyetini kavradım.



Lafı uzatmamayayım. Ana haber saati yaklaşmıştı kanalın. Ama sn. Tuncay yasaklı olduklarını ve zorunlu olarak bir belgesel izlettireceklerini duyurdu. Yaşasııınnnn!! Akdeniz Güneşi isimli bir belgesel başladı. İzledim. Çok beğendim. Habertürk ana haberden daha çok beğendim. Sn. Tuncay'dan devamını rica ediyorum.

Şimdi soruyorum. Belgeseller Kanaltürk haberlerinden daha iyidir diyen kaç kişi vardır? Yani "Biz kaç kişiyiz?"

0 yorum

Yorum Gönder

antikapitalist hava sahasındasınız, türbülans ihtimalini gözden çıkarmayınız...

Subscribe here